ABA plus Murawscy spółka cywilna

realizuje projekt pt.:

Wzrost konkurencyjności ABA PLUS Murawscy s.c. poprzez rozwój i wdrożenie innowacyjnej linii ramek reklamowych typu „light box” z funkcjami inteligentnego sterowania oświetleniem w wyniku przeprowadzonej strategii wzorniczej”

dofinansowany w ramach programu

Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027

Priorytet I. Przedsiębiorczość i Innowacje

Działanie 1.4 Wzornictwo w MŚP

Cel i realizacja projektu

Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej, a następnie jej wdrożenie do własnej działalności gospodarczej ABA PLUS Murawscy s.c. z siedzibą w Bielsku Podlaskim w postaci linii ramek reklamowych typu „light box” z zaawansowanymi funkcjami sterowania oświetleniem. Nowa linia produktowa ma na celu zwiększenie efektywności reklam w przestrzeni miejskiej oraz handlowej, dostosowanie się do nowoczesnych potrzeb reklamodawców oraz odpowiedź na rosnące wymagania ekologiczne i technologiczne. Linia ta będzie adresowana głównie do klientów z sektora miejskiego, szukających efektywnych i estetycznych rozwiązań reklamowych. Produkty zostaną zaprojektowane z uwzględnieniem potrzeb osób neuroróżnorodnych, w szczególności wrażliwych sensorycznie (w szczególności osoby z autyzmem, zespołem Aspergera, ADHD). W okresie 28.05.2024 do 05.06.2024r został przeprowadzony w firmie audyt wzorniczy. W ramach audytu zdiagnozowano problemy wzornicze firmy ABA PLUS, jej potencjał i kierunki działania w zakresie rozwoju wzornictwa przemysłowego.

Działania i rezultaty projektu:

  1. Podniesienie dojrzałości wzorniczej firmy na III stopień Drabiny Wzornictwa, poprzez nabycie kompetencji zarówno do samodzielnej realizacji autorskich projektów jak również poprzez korzystanie z wiedzy i doświadczenia firm zewnętrznych. W projekcie zakup profesjonalnego projektu wzorniczego nowego produktu prowadzącego do wypracowania innowacyjnej linii ramek reklamowych typu „light box” z funkcjami inteligentnego sterowania oświetleniem.
  2. Tworzenie nowych, złożonych technologicznie, najlepiej modułowych produktów wizualnych o długim okresie eksploatacji oraz o unikatowych rynkowo cechach funkcjonalnych. W projekcie rozwój parku maszynowego poprzez zakup specjalistycznych maszyn, tj. cutter stołowy, niezbędnych do produkcji nowej linii ramek reklamowych typu „light box”.
  3. Uwzględnienie w swoich produktach potrzeb technologicznych w zakresie realizacji procesów produkcyjnych pozwalających osiągać pożądane rozmiary i jakość reklam wizualnych, zwłaszcza na potrzeby wzbogacania produktów o funkcje wynikające z oczekiwań i trendów rynkowych (np. zgodne z IoT). W projekcie rozwój technologii informatycznych umożliwiających uzyskiwanie docelowych cech i stylistyki ramek poprzez zakup dedykowanego systemu konfiguracji ramek on-line wraz z modułem sprzedażowym.
  4. Podjęcie działań marketingowych i sprzedażowych wynikających z intensywności konkurowania w branży reklamowej. W projekcie zbudowanie dedykowanej strategii promocji budującej markę linii ramek reklamowych na rynku odbiorców B2B i opracowanie standardu komunikacji wizualnej poprzez zakup specjalistycznych usług doradczych, w tym rozbudowa serwisu internetowego firmy w zakresie nowego produktu, integracja z konfiguratorem oraz wdrożenie sklepu on-line.
  5. Celem strategicznym projektu jest wzrost konkurencyjności ABA PLUS poprzez opracowanie projektu i wdrożenie do własnej działalności linii ramek reklamowych typu „light box” z funkcjami inteligentnego sterowania oświetleniem.
  6. W wyniku realizacji projektu planowane jest:
  1. wdrożenie innowacji marketingowej
  2. wdrożenie innowacji produktowej
  3. wprowadzenie innowacji organizacyjnej
  4. utworzenie 2 stanowisk pracy
  5. wzrost przychodów ze sprzedaży nowych produktów o co najmniej 300.000 PLN w pierwszym roku produkcji.

Wartość projektu: 1 808 100,00 PLN

Dofinansowanie z UE: 1 061 400,00 PLN

#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024/grant B+R

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie wyceny wykonania usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu nowego kompozytowego laminatu na bazie odpadów poprodukcyjnych, związanej z planowanym do realizacji przez naszą firmę AbaPlus Murawscy s.c. przedsięwzięciem dotyczącym wdrożenia na rynek nowego produktu – płyty architektonicznej/ designerskiej z laminatu na bazie odpadów poprodukcyjnych. Wszelkie informacje, wytyczne, specyfikacje zadania oraz wzór szacunku znajdują się w dokumentacji do pobrania pod linkami poniżej:

Ofertę proszę złożyć na załączonym formularzu do dnia 14.03.2024r. do godz. 08.00.

Zakup realizowany będzie w ramach projektu grantowego „Bon na badania”, który ubiega się o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, I. Badania i innowacje, 1.1 Rozwój regionalnego potencjału B+R, Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw – bon na badania (projekt grantowy).


INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY USŁUGI B+R RAMACH ZAPYTANIE OFERTOWEGO NR 1/2024/grant B+R

Zamawiający firma Aba Plus Murawscy s.c. informuje, że w toczącym się postępowaniu o udzielenie zamówienia, jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy Design and Business sp. z o. o. z dn. 13.03.2024 r. złożona mailowo w dn. 13.03.2024 r. o godz. 12:48.

Uzasadnienie wyboru: Wybrano ofertę, która w kryteriach wyboru otrzymała największą ilość punktów.

W toku postępowania nie została odrzucona żadna oferta.

W toku postępowania nie wykluczono żadnych Wykonawców.

Protokół wyboru oferenta